Duitse bas-bariton André Morsch is een voormalig ensemblelid van de Staatsoper Stuttgart, waar hij onder andere de volgende rollen speelde: Figaro, Leporello, Dr. Falke, Guglielmo, Barbiere, Schaunard en Malatesta. Gastoptredens brachten hem naar de Opéra national du Rhin, het Grand Théâtre de Genève, Opernhaus Zürich, De Nationale Opera Amsterdam, Opéra Comique in Parijs, Theater Basel, Opéra de Lyon en Opéra de Dijon.

Hij heeft samen op het podium gestaan met onder andere het Koninklijk Concertgebouworkest, het Gewandhausorchester Leipzig, Tonhalle Orchester Zürich, Beethoven Orchester Bonn, Les Talens Lyriques, Akademie für Alte Musik, Sinfonieorchester Basel, Les Arts Florissants, het Nederlands Radio Filharmonisch Orkest, het Deens Radio Symfonieorkest, Balthasar Neumann Ensembles, en werkte samen met dirigenten zoals Frans Brüggen, Thomas Hengelbrock, Ingo Metzmacher, James Gaffigan, Hervé Niquet, Christophe Rousset, William Christie, Ivor Bolton, Jan Willem de Vriend, Kenneth Montgomery, Marcus Creed, Sylvain Cambreling en Edo de Wart.

> meer over André Morsch

concerten met André Morsch