Afterparty: DJ 4T4

Na een concert zit je vol energie en emoties die je wil delen. Daarom zijn er afterparties, waar je kan napraten met vrienden bij een drankje, kennis kan maken met de musici of een nabeschouwing kan volgen. Op 7 juni draait DJ 4T4 (Kristof Michiels) van 't Hof van Commerce na het concert de allerbeste van funk en soul om het concertseizoen feestelijk af te sluiten!

7 juni: afterparty met dj 4t4

funk & soul

DJ 4T4 is het pseudoniem voor Kristof Michiels. Hij is reeds actief sinds 1987 als dj en producer. Het grote succes kwam er in 1998, op het moment dat 'The Prophets of Finance' van naam veranderde naar 't Hof van Commerce, samen met de kompanen Serge Buyse en Flip Kowlier.

In 2018 bestaat 't Hof van Commerce 20 jaar en is de Westvlaamse hiphop groep op verschillende podia te zien. Naar aanleiding van de twintigste verjaardag van ’t Hof maakte Kristof Michiels ‘Wien is ’t Hof van Commerce?’, een nepdocu bestaande uit oude archiefbeelden en exclusieve interviews met onder meer Bent Van Looy, Sean Dhondt, Coely en Gabriel Rios. Komen níét aan het woord: Flip Kowlier, Serge Buyse en 4T4 zelf. Verder maakt hij ook soloplaten onder de naam Meneer Michiels en kwam onder deze naam zijn tweede plaat 'Klets' uit in februari 2018.