Vanaf maandag 6 december 2021 zijn enkel voorstellingen en concerten zittend met minder dan 200 toeschouwers toegelaten.

Het Radiokoor-team bekijkt samen met alle partners hoe we zo veel mogelijk concerten veilig en volgens de geldende richtlijnen kunnen laten doorgaan voor een zo ruim mogelijk publiek.

Raadpleeg altijd onze kalender voor de meest nauwkeurige en up-to-date informatie betreffende de concerten.

lees meer over de veiligheidsmaatregelen

Hieronder vind je een up-to-date overzicht van alle wijzigingen. Tickethouders worden persoonlijk gecontacteerd door de respectievelijke concertzalen- en organisatoren.

• 17 december: J.S. Bach: Weihnachtsoratorium
    Concertgebouw Brugge
    GAAT DOOR MET BEPERKTE ZAALCAPACITEIT> Concertgebouw Brugge contacteert alle tickethouders persoonlijk en zo snel mogelijk. Zij zullen hun tickets kunnen teruggeven via de accountomgeving op de website van Concertgebouw Brugge of de ticketwaarde doneren. Dit concert wordt hierna terug in verkoop geplaatst voor de maximale capaciteit van 200 personen. Hierbij geeft Concertgebouw Brugge de eerste kans aan vroegere tickethouders om nieuwe tickets te kopen. Meer info op www.concertgebouw.be.
  • 22 december: J.S. Bach: Weihnachtsoratorium
    Flagey, Brussel
    ONTDUBBELD naar 20 december & 22 december > Om zoveel mogelijk mensen te kunnen verwelkomen, wordt dit concert twee keer gespeeld met een zaalcapaciteit van 200 personen - tickethouders worden gecontacteerd door Flagey.
  • 23 december: J.S. Bach: Weihnachtsoratorium
    Schouwburg Hasselt
    GEANNULEERD > Tickethouders worden gecontacteerd door CCHA.