Een jaareinde in mineur, een harde klap voor artiesten, organisatoren en publiek. De concertzalen gaan weer op slot, voorlopig tot eind januari... Het Radiokoor blijft echter niet bij de pakken zitten: achter de schermen blijven we zingen, repeteren, opnemen. Om weer klaar te staan voor jullie, ons publiek - zodra het weer mag en kan!

Hieronder vind je een up-to-date overzicht van alle wijzigingen. Heb je tickets gekocht voor één van deze concerten, dan word je steeds persoonlijk op de hoogte gebracht door de concertzaal: met alle info rond terugbetalingen, gewijzigd programma of alternatieve data.

Heb je toch nog vragen? Mail ons, wij staan voor je klaar: info@vlaamsradiokoor.be.

• 20, 21 & 22 januari: Masterclass Stephen Layton
    CC De Factorij, Zaventem
    ZONDER PUBLIEK > Deze masterclass gaat door, maar zonder extra publiek of deelnemers buiten de zangers van het Radiokoor - meer info volgt