#eindelijkcultuur

“Na al die tijd gesloten te zijn, staan we te popelen om opnieuw te beginnen. We zijn er volledig klaar voor om er met volle goesting opnieuw in te vliegen en de mensen Eindelijk live muziek te kunnen voorschotelen.”
- het team van het vlaams radiokoor

Het gevoel en de ontlading van de cultuursector is eenduidig: Eindelijk. Eindelijk mag er terug aan cultuur gedaan worden. Het Vlaams Radiokoor mag de deuren weer openen voor het publiek en de artiesten mogen voor het eerst sinds lang weer het podium betreden. De goesting is groot. En om die vreugde nog meer kracht bij te zetten, communiceerde de cultuursector, onder leiding van Crisiscel Cultuur en cult! in samenwerking met de Federatie van Boekingskantoren en hun partners, eenduidig. Meer dan één woord was er voor die campagne niet nodig: EINDELIJK. En de cultuursector laat zich horen, overal op sociale media en bij de cultuurhuizen.

De Crisiscel Cultuur en cult! moedigen ­­­met het initiatief de bevolking aan om zich vanaf 9 juni weer volop onder te dompelen in het rijke culturele aanbod dat Vlaanderen en Brussel deze zomer te bieden hebben. Ze roepen iedereen ook op om EINDELIJK massaal te delen op sociale media om hun steun uit te drukken aan de cultuursector en het signaal te geven de komende maanden massaal cultuur te zullen consumeren.

‘Eindelijk’ houdt een zomer lang de vinger aan de pols zodat we samen met volle teugen kunnen genieten van alles wat de cultuursector te bieden heeft. Ontdek het vocaal aanbod van het Radiokoor in de concertkalender en houd onze website in de gaten voor de aankondiging van het nieuwe seizoen!

www.eindelijkcultuur.be