Tijdens het aperitief op kerstavond, als achtergrondmuziek op oudjaar of simpelweg om 2021 goed in te zetten: het zijn allemaal momenten waarop een streepje muziek niet kan ontbreken.

Met deze 10 kerstklassiekers verwarmen onze stemmen jouw kerst dit jaar. Je hoeft maar op play te drukken en je raakt meteen in de juiste kerststemming! 🎅🎄✨

▶️ kijk & luister hier!

2020 was het jaar van de mondmaskers, de knuffelcontacten en de plexischermen. Letterlijk moesten we heel wat afstand nemen, figuurlijk was er gelukkig heel wat verbondenheid.

En daarom brengt het Vlaams Radiokoor dit jaar geen live kerstconcert, maar wel een kerststream. Om jullie, elk vanuit jullie eigen kot, te verbinden.

Met hartverwarmende muziek. Want uitzonderlijke feestdagen vragen om een uitzonderlijke invulling.

Dat is ons kerstcadeau voor jou!

🎅🎄✨ Beluister onze kerststream gratis, tussen 24 december en 3 januari. En laat onze stemmen jouw kerst verwarmen!

thuis meezingen? download de liedteksten!

🎁 Het Radiokoor zet zich elk jaar in voor een goed doel. We vinden het belangrijk om dat ook in deze uitzonderlijke tijden te blijven doen. De kerststream is ons gratis cadeau onder de kerstboom, en we hopen dat veel mensen op hun beurt ook een financieel cadeautje onder de 11.11.11-kerstboom leggen en een donatie doen ten voordele van hun Changemakers campagne.

klik hier en steun 11.11.11 met een gift

Wij wensen jullie een fijn eindejaar toe en een prachtig 2021