Kom op zaterdag 29 oktober om 12:00 en 14:10 helemaal gratis proeven van het Vlaams Radiokoor in de Sint-Salvatorskathedraal in de stad Brugge.

De ticketverkoop van Iedereen Klassiek start op maandag 10 oktober om 10:00. De evenementen zijn gratis maar enkel toegankelijk mits voorafgaande reservering. Tickets kan je boeken via klara.be, daar zal een link staan naar de ticketverkoop.

Tijdens deze editie van Iedereen Klassiek brengt het Vlaams Radiokoor een selectie uit het programma van The Pilgrim Song - met muziek van Arvo Pärt als gids.

We overtuigen je graag met enkele publieksreacties over de concertreeks The Pilgrim Song:

"Excellent acoustics, wonderful atmosphere, really well sequenced program, and most specially - the power and sensitivity of the conductor Sigvards Kļava ! It left me speechless, but my soul - soaring high, and singing ... Thanks so much for this evening."

"Samen met mijn kleindochter heel hard genoten van jullie optreden. Vooral de gedeeltes waarin geen woorden maar klanken kwamen. Dank voor de mooie avond."

"Thank you! I enjoyed immensely every piece of the concert. The program was brilliantly planned and worked as a fantastic whole."

"Tenzeerste genoten van dit hoogstaand concert op een perfekte lokatie !!!"

"Ronduit hemelse ervaring! Het “paradijs’ kan niet mooier zijn! Zo’ stemmen! Zo’n beheersing! Zo’n emoties! Woorden schieten te kort! Proficiat"

"Het was echt prachtig! Mooie sfeer door de lichtjes. Een diepgaande ervaring. Smaakt zeker naar meer!!! Dank"

"Le concert était exceptionnel ! J'ai été tout particulièrement touché par le "Es sang vor langen Jahre"; interprète sublime ! (pouvez-vous lui transmettre?) Le "Nunc dimittis" était aussi un très grand moment...parmi beaucoup d'autres. (...) Au total, une magnifique soirée... "