De Queen Kelly podcast van onze eigen sopraan Kelly Poukens is genomineerd voor de Ultimas Publieksprijs 2024! Jouw stem kan het verschil maken: breng nu je stem uit!

Wat begon tussen de koeien op de boerderij van haar vader, brengt de Maaseikse sopraanzangeres Kelly Poukens nu naar de Koningin Elisabethwedstrijd. In deze podcast van Het Belang van Limburg volgen we Kelly's traject naar een van de meest prestigieuze muziekwedstrijden ter wereld vanop de eerste rij. De weg naar die top vraagt veel van Kelly en haar omgeving, want het leven van een muzikant is als topsport. Met een heel team - van de kinesist tot de wereldberoemde sopraanzangeres Felicity Lott - leven we toe naar dat ene moment dat Kelly zingt op het podium van de Koningin Elisabethwedstrijd.

> beluister Queen Kelly op Spotify
> lees meer over Kelly Poukens