24.10.2020

Om de verdere verspreiding van het virus in te dijken, neemt de overheid van het Brusselse gewest vanaf vandaag strengere corona maatregelen. Deze houden onder meer in dat de cultuurhuizen sluiten voor publiek, en dit minstens tot 19 november.

We begrijpen en onderschrijven al deze maatregelen: alleen door samen vol te houden kunnen we de impact van dit virus beperken. We willen dan ook alles doen om hierin te steunen en te helpen - en brengen tot 19 november dus geen concerten meer met live publiek in Brussel.

Anderzijds zoeken we als culturele organisatie naar manieren om te blijven werken, om muziek te blijven maken, en het publiek te blijven ondersteunen met die muziek. We geloven heel sterk dat dit voor velen, zowel op het podium als ernaast, enorm belangrijk is. We zullen onze geplande concerten dan ook spelen: zonder live publiek in de zaal, maar met een livestreaming. Zo kunnen we jullie toch blijven bereiken, samen een mooi muzikaal moment beleven, en hoopvol naar de toekomst kijken.

Hou vol, zorg voor jezelf en je naasten.