Nieuwsgierig naar onze plannen voor dit najaar? Blader alvast digitaal door ons mini-magazine, ontdek de kalender met concerten en droom nu al weg bij de brede waaier aan muziek die we in petto hebben...

Er valt dit najaar heel wat te beleven bij het Vlaams Radiokoor. Blader door het kersverse online mini-magazine en markeer de concertdata in je agenda - of reserveer meteen je tickets via de online kalender 2022.

In september trekken we op pelgrimstocht, dwars door het leven: langs de bergen en dalen van onze ervaringen, mijmerend op etherische muziek van Arvo Pärt. Hoop en troost vind je in de uitvoering van Brahms' Ein deutsches Requiem.

Zin in een mentale rustpauze na een lange dag werken? Reserveer zeker je ticket voor onze Studio 1 sessions in Flagey: we starten met Nocturnes, een intieme sessie in de bekende Studio 1 waar we Chopin, Brahms en Schumann met elkaar verweven.

Of verras je dierbaren met een ticket voor ons traditionele kerstconcert, en geniet samen met het Vlaams Radiokoor van klassieke kerstliederen uit de rijke Britse traditie.

Meesteracteur Jan Decleir neemt je mee op avontuur en vertelt sinistere verhalen over de onthoofding van graaf Egmont met een knipoog naar de werken van Goethe en Beethoven. Beleef de schoonheid van de individuele stem als deel van het geheel.

Mis het najaar bij Vlaams Radiokoor niet, we hebben je er bijzonder graag bij.