Door een productiewijziging zal het concert The Juliet Letters in Flagey doorgaan als Surround Concert.

Dat betekent dat het publiek het concert zal beleven op het podium, zittend rondom de zangers van het Radiokoor - een unieke ervaring!

Eerdere projecten waarbij het publiek dichtbij of rondom het koor kon zitten bleken steeds bijzondere ervaringen te creëren.

We zijn dan ook blij dat we nu, door een onverwachte productiewijziging, met het concert The Juliet Letters in Flagey nog een stapje verder kunnen gaan: publiek en zangers zullen niet meer gescheiden zijn, maar voor de duur van het concert verenigd op het podium.

“Het wordt een echte 'vocal fabric' ervaring, waarbij we met het publiek verbonden zijn in een weefsel van stem en zang.”
- vlaams radiokoor

Wees er bij!

Door de aanpassing naar surround concert wordt de capaciteit beperkt - wil je dit concert niet missen, reserveer dan snel je tickets!

Kocht je al een ticket?

Jouw eerder gekozen genummerde zitplaatsen blijven geldig, maar worden automatisch omgezet in ongenummerde plaatsen op het podium. Dat wil zeggen dat je bij het binnenkomen van de zaal zelf een plek kan uitkiezen. Uiteraard is ons zaalpersoneel aanwezig om je te helpen, dus aarzel niet om hen om hulp te vragen.

Heb je intussen nog vragen?

Aarzel niet om ons te contacteren, wij staan klaar om te helpen.