An Eisendrath werkt als grafisch ontwerper onder de noemer Studio Anorak en is een letterpress-adept van het eerste uur. Zo organiseert ze regelmatig hands-on workshops over het gebruik van oude drukpersen (waarbij soms persen tot wel twee eeuwen oud worden gebruikt). Deze workshops vinden plaats op plekken zoals het Museum Plantin-Moretus en Project Letterkunde, waar historicus Patrick Goossens zijn indrukwekkende typografische privéverzameling beheert.

Daarnaast stond ze mee aan de wieg van de voormalige boekdrukstudio Kastaar, die de Henry van de Velde Award en European Design Award in de wacht sleepte. In het portfolio van An bevinden zich onder meer: Museum Plantin-Moretus, Vlaams Radiokoor, Panamarenko, Visit Antwerp, Stad Antwerpen, Stad, Gent, Play Kortrijk, Design Vlaanderen, Flanders Fashion Institute - Kwintessens, Cultuurnet, Uit met Vlieg, Vlaams Nederlands Huis, De vlaamse overheid, Vlaams Instituut Gezond Leven, Duvel Moortgat, MartHa!tentatief, Closer Festival, Villanella, CC Schoten, CC gravenhof, Costa, en Nova.

www.studioanorak.be

concerten met An Eisendrath