Deborah Cachet, door Gramophone geprezen als "an immensely pleasing and confident soprano – a voice to listen out for", werd door Klara uitgeroepen tot Belofte van het jaar 2020. Ze won eerste prijzen op het Concours International de Chant Baroque de Froville (2015), de New Tenuto-wedstrijd (2013) en was finaliste van de 8e Antonio Cesti-wedstrijd.

De Belgische sopraan is laureaat van Le Jardin des Voix 2019, het jonge kunstenaarsprogramma van Les Arts Florissants. Ze is veelgevraagd bij prominente ensembles zoals Les Talens Lyriques, Les Arts Florissants, Akademie für Alte Musik Berlin, Collegium 1704, Le Poème Harmonique, il Gardellino en Holland Baroque, en treedt op in concertzalen zoals Theater an der Wien, Musikverein, Zaryadye Concert Hall, Forbidden City Concert Hall en Wigmore Hall.

Deborah studeerde in Leuven aan Luca School of Arts bij Gerda Lombaerts en Dina Grossberger en aan het Conservatorium van Amsterdam bij Sasja Hunnego, waarna ze haar zangtechniek verder perfectioneerde bij Rosemary Joshua.

👉Ontdek meer op de website van Deborah Cachet