De Belgische sopraan Kelly Poukens (°1992) maakte internationaal indruk met haar vertolkingen in hedendaagse, bejubelde opera's en won tal van prijzen en erkenningen waaronder de Stiftung Blatow prijs van de internationale Anton Rubinstein wedstrijd, de Zilveren Prijs in de Manhattan International Music Competition, en de Prix Sophie, Laureates Award en Publieksprijs tijdens het Prinses Christina Concours. Ze werd runner-up op het Honda Concours voor Klassieke Muziek.

Kelly Poukens trad reeds op als soliste met Brussels Philharmonic,de Koninklijke Muziekkapel van de Gidsen, de Nederlandse Opera en het Parijse Théâtre des Champs-Elysées en stond aan de zijde van de bekende acteur Jan Decleir met het theatergezelschap Het Banket. Van sommige rollen werden opnames gemaakt, waarvan er een zelfs door BBC Sounds werd uitgezonden.

👉Ontdek meer op de website van Kelly Poukens