Het Radiokoor organiseert audities voor professionele zangers voor contracten van bepaalde duur (vervangers).

OP ZOEK NAAR COLLEGA'S

Het Vlaams Radiokoor organiseert audities voor professionele zangers, voor contracten van bepaalde duur (vervangers) voor sopraan, alt, tenor en bas.

De voorzangsessies vinden plaats op 31 januari 2022 vanaf 11:00 in Studio 1, Flagey (Eugène Flageyplein 18, 1050 Brussel).

INSCHRIJVEN

Wil jij onze koor-familie vervoegen? Schrijf je dan in, en bezorg ons vóór 1 januari 2022 je CV.

• per email, of
  • per post: Vlaams Radiokoor, t.a.v. Alain De Ley, Eugène Flageyplein 18, B-1050 Brussel

Na een eerste doorlichting van de cv’s zullen de geselecteerde kandidaten een inschrijvingsformulier ontvangen om hun deelname te bevestigen.

We vragen de kandidaten om het volgende voor te bereiden en te brengen:

• een lied van Schubert naar keuze*
  • een aria uit een barok of klassiek oratorium naar keuze*
  • een opgelegd werk: O Magnum Mysterium van Francis Poulenc* (download de partituur)
  • een zichtlezing
  • een tessituurtest

*met pianobegeleiding

download de vacature (NL, FR, ENG)

Veel succes!