In samenwerking met het Klarafestival, voert UGent een grootschalig onderzoek uit naar de toekomst van de (klassieke) muziekfestivals in post-corona tijden. Vul de online enquête in.

Corona is een game changer van formaat die zekerheden in vraag stelt en die de hele cultuursector en – niet het minst – de musici voor straffe uitdagingen stelt. De lockdown voor de hele muzieksector verplicht ons na te denken over hoe een (klassiek) muziekconcert er in en na tijden van corona uit ziet. Bent u als concertganger bereid om digitaal te gaan en daarvoor te betalen? Spreken we hiermee een nieuw publiek aan? Zal de toekomst van muziekfestivals een hybride vorm aannemen?

Om hier meer inzicht in te krijgen, lanceert Klarafestival in samenwerking met UGent een grootschalig onderzoek naar de toekomst van de (klassieke) muziekfestivals in post-corona tijden. Als muziekpartner van Klarafestival werken wij graag mee aan dit onderzoek om de hele culturele sector te helpen bij het vormen van perspectief in deze verwarrende tijden. Om te slagen heeft het onderzoeksteam absoluut uw medewerking nodig. Zo kunnen wij als cultuurorganisatie namelijk ons aanbod in de toekomst nog beter optimaliseren en bijstellen naar uw wens.

Laat uw hart spreken en neem 15 minuten van uw tijd om de enquête in te vullen. Zo helpt u niet alleen de muziek-en cultuursector, maar ook de studentenonderzoekers wiens onderzoek erg bemoeilijkt wordt in dit coronatijdperk.

Uw inbreng als gewaardeerd muziekliefhebber wordt erg op prijs gesteld!

vul hier de online enquête in