Creëer een nieuwe toekomst voor vocale muziek

Nieuw stemwerk in een vernieuwende vorm

Als Vlaams Radiokoor dragen we zorg voor ons vocaal erfgoed. Tegelijk innoveren we met nieuw stemwerk en presentatievormen waarbij we het beste van alle denkbare kunstvormen laten samenklinken tot een nieuwe harmonische expressie. Ontdek het samen met ons in de concertzaal tijdens seizoen 24-25.

Maak het mogelijk

Met jouw gulle bijdrage investeer je mee in de ontwikkeling van dit nieuw geschreven stemwerk. Elke donatie draagt bij tot nieuwe creatie. Maak mee het verschil en laat jouw stem zo samen klinken met die van ons.

In What We Trust

Investeer mee in het transmediale koorproject In What We Trust en doorbreek samen met ons de grenzen van muziek, poëzie en film. Laat je meenemen door dichter Maud Vanhauwaert, filmmaker Bas Van Hoeck en componist Frederik Neyrinck die zes jonge stemmen inspireert op zoek naar zingeving in de 21ste eeuw.

klik & doneer nu