De Zwitserse Fabio Trümpy studeerde in Amsterdam en is onderscheiden met een Prix des Amis du Festival d’Art Lyrique in Aix-en-Provence. Hij maakte deel uit van het Opernhaus Zürich en de Opera Studio Nederland. Recente hoogtepunten zijn de titelrol in Prometeo van Antonio Draghi aan de Opéra de Dijon en Oronte in Alcina van Katie Mitchell in het Bolshoi Theater in Moskou en de Staatsoper Hamburg. Ook soleerde hij in Trauerode van Bach met het Gulbenkian Orchestra en stond hij op het podium van Grand Théâtre Genève en de Staatsoper Berlin. Trümpy werkte samen met onder meer het Sinfonieorchester des Bayerischen Rundfunks, Freiburg Barockorchester, Tonhalle Orchester Zürich, Orchestre de la Suisse Romande en het Koninklijk Concertgebouworkest; met dirigenten als James Gaffigan, Hervé Niquet, David Zinman, Marc Minkowski en Leonardo García Alarcón.

concerten met Fabio Trümpy