Mezzosopraan Sandra Paelinck, sinds 2019 lid van het Vlaams Radiokoor, maakt samen met pianiste Veerle Bosmans verrassende producties. In dit komisch recital spotten ze met alledaagse dingen, met de liefde, en met zichzelf. Laat je verrassen door dit concert waarin de lach de boventoon voert!

🍹 In je ticket is een gratis drankje inbegrepen - geniet dus van een lekker aperitief in de zomerbar. aperitief aan in de zomerbar. Zin om te blijven voor de lunch? Vanaf 12 uur opent de keuken van de zomerbar.

Zomer in het Park in Lier, dat is drie weken gevuld met comedy, theater, film, muziek en veel meer...

“This life is what you make of it. No matter what, you're going to mess up sometimes, it's a universal truth. But the good part is you get to decide how you're going to mess it up.”

Aan het woord is Hollywood-icoon Marilyn Monroe, onze gids doorheen dit recital waarin de dagelijkse besognes op de korrel genomen worden: een tafelschikking die maar niet klaar geraakt, een sopraan die moeite heeft om de juiste (hoge) noten te raken, een dichter met writer’s block.

Elk nummer neemt het publiek mee naar een theatrale wereld waar satirische escapades en hilarische humor hand in hand gaan. Of met de woorden van Marilyn: “Keep your head high, keep your chin up, and most importantly, keep smiling, because life's a beautiful thing and there's so much to smile about!”

Met muziek van onder meer
George Gershwin, Cole Porter, Kurt Weill

praktisch

🎫 TICKETS:
€16 (UiTPAS Lier €15 | kansentarief €3,2)

📍 LOCATIE:
Evenementenweide
Netelaan 4 | 2500 Lier

🗺️ zo bereik je de evenementenweide

koop tickets