Carmina Burana als alibi om je algemene kennis te testen - van wetenschap, over sport en geschiedenis tot (pop)cultuur: schrijf je ploeg nu in en quiz mee onder leiding van quizmaster Bent Van Looy.

Als sluitstuk van het seizoen 23-24, organiseren het Vlaams Radiokoor en Brussels Philharmonic een typisch Belgische zaalquiz met een muzikaal randje. Quizmaster van dienst Bent Van Looy vuurt de vragen af, en - zoals dat op een degelijke quiz hoort - de Flagey-bar blijft de hele avond open. Schrijf je in per ploeg van (max.) vijf, en misschien passeren jullie binnenkort wel als eerste langs de lange prijzentafel.

De quizvragen werden bedacht door Jasper Croonen: journalist, podcastmaker en -host en spreker op culturele evenementen.

• 17:00-19:00 in Foyer 1
  • €25/team (min. 4, max. 5 pers.)
  • incl. 1 drankje
  • taal: Engels

Combineer de quiz met het matineeconcert Carmina Burana op 23 juni in Flagey.

praktisch

🎫 TICKETS