Wegens ziekte van Stephen Layton wordt deze workshop uitgesteld naar een nog nader te bepalen datum.

"... one of the world's finest interpreters of choral music..." Classic FM Magazine

Topdirigent Stephen Layton drukte de voorbije 30 jaar zonder twijfel zijn stempel op hoe vocale muziek wordt uitgevoerd. Hij werkte eerder al samen met het Vlaams Radiokoor, en komt nu met het koor een gezamenlijk project in maart 2022 voorbereiden.

We zetten de deuren van onze repetitieruimte open voor een unieke masterclass met deze autoriteit!

Vlaams Radiokoor Atelier

Het Radiokoor is en blijft een levend portaal voor repertoire, kennis, ervaring en stemmen. Het maakt ons vocaal erfgoed toegankelijk voor zangers en publiek, en investeert tegelijk in de creatie van nieuw stemwerk. Zo voedt het koor liefhebbers, amateurs en professionals met programma, techniek en expertise.

voor wie?
studenten koordirectie/zang