Benieuwd naar hoe het eraan toe gaat tijdens een repetitie van het Vlaams Radiokoor? Wil je meemaken hoe onze concerten vocaal vorm krijgen? Of een praatje maken met onze zangers tijdens de pauze? Schrijf je dan in voor één van onze open repetities.

Voor iedereen met een hart voor zang!

open repetitie geannuleerd

De recente evoluties en beslissingen van de overheden met als doel de verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk in te perken, noodzaken het Vlaams Radiokoor om alle activiteiten met onmiddellijke ingang op te schorten tot en met 9 april.

De gezondheid van iedereen betrokken bij onze concerten heeft absolute prioriteit.

Alle getroffen tickethouders van de betrokken concerten worden eerstdaags gecontacteerd door de respectievelijke organisator. Hier vind je meer info.

praktisch