Beleef The Great American Songbook 'deluxe style' in La Madeleine

Reserveer jouw tafel voor twee en beleef een uniek concert in La Madeleine - die voor de gelegenheid wordt omgetoverd tot een Amerikaanse jazzclub!

Geniet van tijdloze klassiekers zoals I've Got You Under My Skin, My Funny Valentine en Moon River, onder het genot van een heerlijk tapasplankje en bijbehorende "cool climate wine" - samengesteld door onze partner wijnboutique Vinetiq, exclusief voor The Great American Songbook.

Liever een gewone zitplaats? Dat kan ook: reserveer je tickets hier - wordt een swingende avond!

De huis-chef van Vinetiq stelde een tapasplank samen met tal van artisanale lekkernijen. Je kan kiezen tussen een vegetarische versie, of een versie met gerookte zalm en eend. In de ijsemmer staat een heerlijke Sparkling Pinot Blanc uit de Elzas koud om de avond compleet te maken. Liever niet-alcoholisch genieten? Ook dat kan, met een ambachtelijk alternatief.

Menu per tafel:
vlees/vis + wijn | vegetarisch + wijn | vlees/vis + ambachtelijk alternatief | vegetarisch + ambachtelijk alternatief

Beleef 'The Great American Songbook' als 'diner spectacle' aan je eigen tafel: een heerlijke avond vol muzikale parels, op onnavolgbare wijze aan elkaar gepraat door master of ceremony Ben Mouling. Let’s misbehave!

Programma

Cole Porter Begin the Beguine / Let's Misbehave / Night and Day / I've Got You Under My Skin / Every Time We Say Goodbye
Richard Rodgers & Lorenz Hart My Funny Valentine
Henry Mancini & Johnny Mercer
Moon River
Albert Beach & Charles Trenet
I Wish You Love
Thelonious Monk
Round Midnight
Arthur Hamilton
Cry Me a River
Victor Young & Edward Heyman When I Fall in Love
Georges Shearing & George D. Weiss
Lullaby of Birdland
George Douglas & George D. Weiss
What a Wonderful World
Jeroen D'hoe
The Rhythm

ontdek meer

Cole Porter

Niemand schreef ooit mooier over de liefde... lees het boeiende levensverhaal van Cole Porter.

vocale bigband

Componist Jeroen D'hoe bewerkte de jazz standards voor het Radiokoor, en speelt zelf ook mee!

lees het interview

The Songbook

Lees het verhaal achter deze tijdloze 'standards'.

ontdek The Songbook

praktisch